Bli medlem
Videon förklarar vad det innebär att vara medlem (på finska)

Som medlem i Caritas främjar Medmänsklighet

​

Medlemskap i Caritas är ett enkelt sätt att stödja vårt hjälparbete. Som medlem får du Caritas nyhetsbrev 2–3 gånger om året och är bland de första att höra om Caritas arbete. Våra medlemmar får också 10 % rabatt i Caritas butik.

​

Fyll i formuläret nedan så får du en bekräftelse på ditt medlemskap samt en medlemsavgiftsfaktura via e-post. Caritas medlemsavgift är 25 €/år.

​

Om du har frågor om medlemskapet, tveka inte att kontakta oss på caritas@caritas.fi. Vi finns här för att hjälpa dig och svarar gärna på dina frågor.

Välkommen till Caritas-familjen!

Medlemmar av den katolska kyrkan blir ordinarie medlemmar och andra blir stödmedlemmar. Endast ordinarie medlemmar kan väljas till Caritas Finlands styrelse, annars skiljer sig inte medlemsformerna åt.

​

När du blir medlem i Caritas Finland sparas dina personuppgifter i vårt medlemsregister. Läs Caritas Finlands dataskyddsbeskrivning.